İŞTE TARAFTAR İŞTE MARKETİNG Irving Rein, Philip Kotler & Ben Shields Spor, tıpkı diğer endüstriler gibi, segmentlere ayrılır ve rekabetçi bir pazar alanında markasını oluşturur. Bir spor markasının varlığını sürdürebilmesi için sahada kazanmaktan çok taraftarla bağlantısını güçlendirmesi gereklidir. İşte Taraftar İşte Marketing rekabetçi spor endüstrisinde taraftara odaklanmakta ve taraftarları elde tutmaya yönelik birçok soruya yanıt vermekte. Spor endüstrisindeki takımlar, ligler, sporcular ve sportif olaylara ilişkin düşüncelerin yeniden oluşturulması gerektiği fikriyle kaleme alınan kitap, spor ürünleri için yeni bir marka oluşturmak üzere taraftar kitlesini elde tutmak ve onların sayılarını artırmak amacıyla bir eylem planı önermektedir. |
İŞTE TARAFTAR İŞTE MARKETİNG
cumhur
Mesaj Sayısı : 703
Yaş : 33
Hangi şehirden : elbistan
<hr>Rep Puanı : 10000
<hr>Rep Seviyesi :
<hr>Ruh Halim :
<hr>Takımı :
<hr>uyarı seviyesi :
Kayıt tarihi : 29/06/08
Kişi sayfası
Başarı Puanı:
(900/1000)
Seviye:
(900/1000)
Güçlülük:
(950/1000)
- Post n°1