ıllılı.ıl.lı...TSCTR.FORUM.ST ..ıl.lı.ıllılı

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
ıllılı.ıl.lı...TSCTR.FORUM.ST ..ıl.lı.ıllılı

TURKISH SHARE CENTER 2009


    "Stadın adına karar vermedik"

    kral
    kral
    AKTİF ÜYEAKTİF ÜYE


    Mesaj Sayısı : 99
    <hr>uyarı seviyesi :
    "Stadın adına karar vermedik" Left_bar_bleue0 / 1000 / 100"Stadın adına karar vermedik" Right_bar_bleue

    Kayıt tarihi : 02/07/08

    Kişi sayfası
    Başarı Puanı:
    "Stadın adına karar vermedik" Img_left0/0"Stadın adına karar vermedik" Empty_bar_bleue  (0/0)
    Seviye:
    "Stadın adına karar vermedik" Img_left0/0"Stadın adına karar vermedik" Empty_bar_bleue  (0/0)
    Güçlülük:
    "Stadın adına karar vermedik" Img_left0/0"Stadın adına karar vermedik" Empty_bar_bleue  (0/0)

    "Stadın adına karar vermedik" Empty "Stadın adına karar vermedik"

    Mesaj tarafından kral Perş. Ağus. 07, 2008 10:17 am

    Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım'ın, Türk Telekom'un sponsor olduğu Aslantepe Stadı'na henüz isim belirlemediği, birkaç alternatif üzerinde durduğu öğrenildi.

    Artık yüzler gülüyor

    Türk Telekom, Aslan’ın ana sponsoru oldu, kulübümüz geleceğe daha da umutla bakmaya başladı. Anlaşma çerçevesinde, 2009-2010’dan itibaren formaya reklam, Aslantepe’deki inşaat tamamlanınca da 10 yıllığına stada adını verecek olan Telekom, iddialara göre Cim Bom’a 50 milyon Euro’nun üzerinde bir gelir yaratacak. 100 milyon Dolar’lık stada tek kuruş ödemeyen Galatasarayımız, böylece Sportif A.Ş. ile Futbol A.Ş.’nin birleşmesi için gerekli kaynağa da ulaştı.

    Taraftar merak ediyor

    Gerçekleştirilen bu anlaşmayla birlikte Galatasaray Yönetimi’nde yüzler gülerken, taraftarların aklında ‘stada ne ad verileceği’ merak konusu oldu. Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım’ın, konuyla ilgili olarak yakın çevresine, stada verilecek ismi henüz karara bağlamadıklarını söylediği, özel bir iletişim ekibiyle birlikte, “Türk Telekom Stadı” veya “Telekom Arena” alternatifleri üzerinde durulduğunu aktardığı öğrenildi. Konunun birkaç gün içinde karara bağlanacağı bildirildi.

    Çok örneği var

    Telekom’un Aslantepe Stadı’na sponsor olması, Türkiye’de bir ilk. Ancak Avrupa’da bunun çok örneği var. Bu sponsorlukların en büyüğüne imzasını atan Emirates, 700 milyon Euro harcadığı Arsenal’in yeni stadına adını verip, kulübe de 10 yıllık sürede toplam 500 milyon Euro ödemeyi kabul etmişti. Teknoloji devi Philips ise, PSV’nin stadına adını verdiği gibi yıllık 6 milyon Euro ödeyerek Hollanda kulübüne ciddi gelir sağlıyor. Spor malzemeleri üreten Reebok da, Bolton’un stadına isim vermişti. Telekom ile Galatasaray flörtünün ardından, bu sponsorluk sistemin Türkiye’nin diğer kulüpleri ve şirketleri arasında da yaygınlaşması bekleniyor.

    Kaynak: Fanatik
    07.08.2008

      Similar topics

      -

      Forum Saati Paz Mayıs 19, 2024 11:05 am